Friday, January 16, 2009

skill template

need to correct something, it does not work

file name
:
xxx.il

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info head:
####################################################
;FPM skill by Samuel Lau version=0.08 hitwaterfish@gmail.com
;Tree:Class/name of Sym
;Desc:description
;Vendor:Samuel Lau
;Count:1
;CVG64:bitmap field, not implemented yet.
;Datasheet: url

####################################################
;create Sym
####################################################
pName="name"
_PrepareNewSym(pName)

####################################################
;create Pad:
####################################################
;SMD Pad without fillet:
PadN=_PadSM(PadX PadY t)

;SMD Pad with fillet:
oldFilletR=FilletR
FilletR=value_FilletR
PadN=_PadSM(PadX PadY)
FilletR=oldFilletR

;through hole Pad - round:
PadN=_PadTH_Default(pPad pHole)

;through hole Pad - rect:
PadN=_PadTH_Default(pPad pHole t)

####################################################
;create Pin:
####################################################
_CreatePin(PadN PadN_x:PadN_y "pin_name")

####################################################
;create bound:
####################################################
Rectangle bound:
_Layer(lPkgGeoPlaceT)
_BoundHeight(_ShapeRectangle(pX pY pX_center:pY_center filletR) pHeight)
_Layer(lPkgGeoDfaT)
_BoundHeight(_ShapeRectangle(pX pY pX_center:pY_center filletR) pHeight)

Round bound:
_BoundHeight(_ShapeCircle(d/2.0) pHeight)

####################################################
;create silkscreen & assembly
####################################################
Rectangle:
_Layer(lPkgGeoSilkT)
_Rectangle(pX pY pX_center:pY_center filletR)
_Layer(lPkgGeoAsmT)
_Rectangle(pX pY pX_center:pY_center filletR)

Round:
_Circle(R_circle pX_centre:pY_centre)

####################################################
;create ref & val:
####################################################
_CreateRefValue(pName 0:0)
_CrossCenter()
_SaveDesign(pName)
_MakeDevice(pName 2)

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